Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowy Urząd Pracy
JAK KORZYSTAĆ Z REJESTRU SPRAW ?
Aby wejść do rejestru, kliknij przycisk z napisem
"Twoje sprawy". Zostanie wówczas otwarty formularz logowania. W polu tekstowym
wpisz swój unikalny identyfikator (który otrzymałeś przy składaniu dokumentów
w urzędzie), a następnie kliknij przycisk "Wejdź".
Okno, które w tej chwili zostało wyświetlone, informuje cię o sprawach,
które załatwiasz w urzędzie. Aby więcej się dowiedzieć o konkretnej sprawie
kliknij na tytuł twojej sprawy, co pozwoli na przegląd szczegółów.
Niezwykle przydatną w tej części Rejestru spraw, jest tabela, którą widzisz
w dole ekranu, która informuje cię o poszczególnych etapach w postępie prac
nad twoją sprawą.
Wszystkie informacje, które uzyskujesz za pomocą Rejestru spraw, możesz
w każdej chwili wydrukować używając do tego celu przycisku "Drukuj".
Aby powrócić do poprzedniego ekranu z lista spraw kliknij napis "Cofnij".
Aby opuścić Rejestr spraw kliknij kwadratowy przycisk "Powrót".
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.